søndag 27. april 2014

Våren og eiendomsskatt

Våren er kommen og da love ikkje bra. Ikkje da at eg misslike våren reint sånn generelt  men da e alt so fylje med so gjere da te ett slit... alt so skal gjerast. For eksempel sku eg ha malt huset. Da kvir eg meg te ikkje berre på grunn av at da e masse arbeid men på grunn av da økonomiska. Og da e ikkje att maling e så dyrt eg tenkje på... Nei, da so iritere meg (med ein r) e atte skatten blir mykje høgare. Har dåke tenkt på at to lag maling vil gjera huse større. Og e huset større må ein betala meir i eiendomsskatt. Og da iritera meg noko so grenselaust. For på sommaren når du e ferdig med malingjo og  du er på ferie kjeme kommunen og måle opp huset ditt på nytt. Og seinare får du ett vedtak i posten om at huset er blitt større og dermed må du ponga ut te lommebokjo blir heilt kalde.
No lika eg ikkje å mala huset inni helde eg...ikkje lika eg å tapetesera på nytt helde. Eg får rett og slett klaustrofobi av å tenkja på at romma i huset har blitt mindre. Eg føle meg inneklemde.... Men fordelen er jo at primærrommene i huso og har blitt mindre og da sku  tesei at eg må betale mindre eiendomsskatt. Men trur dåke kommunen bryr seg om da.... Nei, dei måle berre utenpå dei. E da løye me ete på rosa pilla?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar