søndag 30. mars 2014

Frokost

No har eg ete frukost, fint brød, noke innsunkne på siene, og der sees også nokre divertikkler i skorpo. Oppå brødet hadde eg plommesyltetøy. Plommer kom opprinnelig frå Vest- Asia (kor no da e) men dyrkes no over heile verden.
Da finnes vel 2000 forskjellige sorter. Mitt plommesyltetøy har eg laga sjøl. Då tok eg plommer og skar ut steinane og satte det på kok over svak varme. Men itte ei stond blei eg så lei av og venta at eg skrudde plato på fult og da gjekk mykkje bedre. Da irriterrreee meg at da står «varmes opp på lav eller middels varme». Eg har aldri opplevd at da ikkje er bedre med full effekt. Og so drakk eg melke te men masse sukker i, eller suketta. Eg bruka helst suketta ellers hadde eg ikkje kunna beholda denne veltrimma kroppen som eg tross alt har. Da e ikkje gratis, mat e dyrt for tida. Ein liten digresjon til slutt, da va ein gong eg sette på jommagraut på fult på komfyren og gjekk å dusja. Da enda ikkje bra, men da e unntake som bekrefta regelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar