søndag 9. mars 2014

Då va da slutt...

No nerma da seg slutten. Dette er det 52 bloggeinlegget eg skrive og da sista.
No sitte eg og pjusken, eller Kim Georg so han egentlig heite å slappa av i sofaen etter at han har jakta på utvalgte deler av kroppen min den siste timen. Eg forsøkje å få lest ei bok men da vil vist ikkje Kim Georg. Men no e han leie av å jakta  på tommelfingrane mine so han har lagt seg te å sova.
Eg har lenge tenkt å døpa Kim Georg. Da søme seg jo for ett nytt fameliemedlem so ein ska dela livet med. Fyrst tenkte eg kyrkje dåp men sida det er snakk om ein katt blir da litt for blafemisk. Eg var og inne på tanken om ein sånn verdslig navnedag i regi av humanetisk forbund. Men itte nærmare ettertanke fortona da seg so dorganis kjedeligt. Ser for meg sitering av dikt; Nordal Grig, øse øse, øse. Kan bli trøtte av mindre. Dessuten e Kim Georg alt anna enn human. Han har klort meg til blods fleire gonge og han e ikkje meir enn to måna gammal.
Men eg her funne i løysing. Eg tenkje å samla den nermaste fameilen ein syndags ettermiddag hos dyrlegen og so kan me ha ein liten markering der. Me kan synja ett vers av for eksempel bjelleklang mens Kim Georg sovna inn i narkosen. Og so kan me ha ei Gudmor som står klar med sakso og som får æren av å kutta bjellene hans. Ittepå tenkte eg å servera middag. Kjøttbolla eller noke sånt. Trur da kan bli koselig. Men da får venta te da blir litt varmare i vere.

Med dette takka eg for meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar