søndag 23. mars 2014

Frukostbordet

No sete eg ved frukostbordet  og ete bestemor. Ja, da e heilt sant. Og bestemor smaka godt so karamell og smelta i monnen. Eg serverte litt til katten og men han har gått til sultestreik. Han vart so formerma her om dagen at han  ikkje har tatt verken vått eller tort te seg på fleire daga . Men eg misstenke han for å gjera som tante pose. Han snike seg te mat om natto når ingen ser han.

For dei so lure på ka eg egentlig ete kan eg fortelja at da e da bestemorost eg snakka om. Bestemorost e ein brunost som har levd litt for lenge. Derfor e han mørke og nesten svarte Men god e han. Brunosten opprinnelse er forresten ein interessante historie. For brunosten blei oppfunne ved ett uhell. Da begynte med at da va ein mann som skulle stella åleine heime. I den tida då dette foregjekk va da ikkje ein selvfølge at mannen gjorde da. Nei da va kånene som stelte heima. Men no va kåno vekke og og mannen var åleine og sette på ei panna med melk te kok på ovenen. So gjekk han ut for å gjera manna ting og gløymde hele melkepanno. Då han kom inn igjen va innholdet blitt til brunost. Mannen heite vist tine og va gift med ei som heite Synnøve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar