søndag 6. april 2014

Hotell

Litt folkeopplysning: Ein mann svetta ca 1½ liter svette per time. Svetten består av salt, natriumklorid, urea og små mengder albumin i tillegg te feromoner som e ett slags luktestoff som kan gje signaler om seksuell interesse. Du lure kansje på koffor eg skrive ditta. Jo, eg har leie på hotell. Eg har leie i same seng som la oss sei 500 andre menn  som svetta 1 1/2 liter og der ureakonsentrasjonen i madrasso må ha akkumulert seg te da ti dobbla, for ikkje å snaka om alle feromonene .   Og i tillegg har da sikkert leie mange dame i samme sengjo som kansje i tillegg  e mitt i mydle  pre og post menopausal alder og som e på jentetur og som svetta minst lika mykje i tillegg te da ein mann gjere…. og da einaste som skjele meg frå alle desse kropsveskene e 1 mm med laken. Tenk på da neste gong dåke ligge på hotell. Eg forstår ikkje at myndighetena kan  tillata da. Eg e glad for at eg har lert meg å sova ståande.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar