søndag 5. januar 2014

Ei nye skjorta...

No e jul og nyttår øve og adle nyttårstalane e unnagjort. Kongen talte om noke so eg ikkje veit ka va, men da va vist ein fine tale. For å vera heilt erlige høyrte eg ikkje talen helde, men eg har fått med meg at den va forferdelig goe og atte den handla om kjærlighet. Ja, da va vist noke heilt nytt har eg fått høyra og kansje da e noke rett i da. Erna sin tale såg eg. Eg vart veldig opphengt i korleis hu hadde hendene sine og da mest spennande med heile talen va å venta på at hu skulle visa oss noke nytt med fingrane. Gå øve te ein ny finger konfigurasjon når hu sku sei noke viktig, eller når hu meget behersket roterte litt til høyre eller venstre. Eg ser for meg han derre mannen eller damo so står utenfor kamera sin synsvinkel og peika på korti hu ska bevega seg og ka vei. Vel, vel da va vist ein god tal har eg fått høyra, men eg kan ikkje fri meg frå tanken om at eg har høyrt akkuratt da samma før og ikkje berre ein gong.  Men da e hu so styre landet og da e vist viktig da politikarane seie.

Men viktigare enn nyttårstala e heilt andre ting. No i 2014 har eg mykje viktigare ting å ta meg av en å høyra på tåt frå politikara. Mitt store problem e atte skjorto eg fekk te jul e forliten. Eg får alltid skjorte te jul og da e eg veldig glad for. Men av og te e givarane so høflige at dei kjøpe skjorto ett nummer for liten, og da e jo ein god tanke. Men når eg då kjeme i butikken og skal  bytta i ei større so har dei aldri da. Og da irritera meg noke so forferdelig. Da e jo berre 2x. Og unskyldningen dei bruka e den same øve alt: Me får ikkje fleire av denna størrelsen i pakken. Ka i  ¤%#"/()& e ska da bety. Jo dei forklara da med at størrelse 2x blir representert med kun nokre få eksemplar når dei får inn nye vare. Ja, men bestill fleire då, seie eg. Nei da går ikkje, svara dei. Men koffor ikkje da når dåke alltid går tomme. Og så fortsette ei longe bortforklaring der dei skylda på andre. Eg blir so galen.....og so forferdelig arge...
Og her før jul blei eg so galen at eg tok  revansje. Eg tenkte at fyste og beste klesforretning som ynskylte seg skulle få smaka min hevn. Og det blei Vic på amfi senteret på Os. Eg tok føremiddagen til bruk og oppsøkte butikken med ærende å kjøpa ei skorta i størrelse 2x. Da fysta ekspedetrisa sa va at den størrelsen hadde dei ikkje so mongen av. Da skulle hu ikkje ha sakt. Eg sette opp ett medfølande smil og sa: eg får prøva noken andre då kansje dei e store i størrelse. Eg prøvde absolutt alle skjortene i butikken. Tok dei sirlig på meg og sio adle va altfor små strekte eg godt ut  på adle kanta. Og eg lot skjortestoffet nå inn i adle valkane og te slutt stappa eg skjorto ned i buksa, heilt innerst og rista godt laust. Og eg ba hu dere ekspeditrisa til å vurdera adle og prøvde hu å stikka seg vekk ropte eg på henne. Eg trur eg brukte bortimot to tima der. So sa eg at eg ikkje sku ha  noke og gjekk. I prøverommet låg da ein haug med godt brukte skjorte. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ da va so godt!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar