søndag 23. februar 2014

Kim Georg...Pjusken

No e Kim Georg kommen i hus. Han e oppatkalt etter kong Kim Georg som heilt sikkert levde i da gammla romerrike før år 0 elle noke sånt. Ikkje veit eg men han e i allefall blitt konge i huset. azzzzzzzzzzzzzzzzyst9888888nbi Akkuratt no e han travelt opptatt med å skriva blogg. Men so dåke kan sjå har han problemer med rettskrivning. Men +\ da e no vanligt at konga har. Akkuratt no datt han ned frå bordet. Jelpe meg kor da smalt.
Men han e kommen i hus og han e konge og eg har lurt på om han e i slekt med svanske kongen. For han og har vanskar med å følja dei rette instingto so ligge latent i addle dyr innklusive mennesje. Syklusen med da å eta grava hål dr... og grava øve e ikkje heilt innarbeid hos pjusken enda. Det må vera ein programeringsfeil. For Kim Georg begynna med å gå te matfatet. Da har han ingen problemer med. So ete han seg ferdige og drikke litt vatten....da e då da skjere seg...For itte atte at han e ferdig med å drikka begynna han å grava på golvet. Han grev og han greve på pure lufto og da kan sjå ut som om han kosa seg. So går han å gjere andre ting.
Itte ei tid melde behovet seg for at maten ska ut igjen og da og starta heilt itte bokjo. Han finne kattadoen med sand i , hoppa oppi og byrja snusa. So inntar han utgangsposisjonen og begynna å grava. Og han greve og greve, snur seg og ser kor store haug da e blitt og greve litt te. ..Då skjere da seg igjen ... for då vandra han heilt på toppen av haugen han har grave og so gjere han i frå seg der. Og ka skjer so...Jo han går ut av sanden og so greve han liksom øve da på golve i lausa lukto. Og agurkane blir liggjande oppå sandhaugen og dampa so da  dogga  på kjøkenglase. Og den som må grava øve da e meg. Men sånn e da. Svanskane må leva med kongen sin og eg med Kim Georg. Vist han slutta å hoppa fra ståvebordet då. Eg vit ikkje om dei tåle spagat med fira føte som monge gonge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar